Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

PIPERCROSS SPORT BETÉTSZŰRŐ OPEL ASCONA B KADETT C MANTA A MANTA B OPEL REKORD E

Ár:
15.900 Ft
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.
Elérhetőség: Raktáron
Menny.:db

Leírás

PIPERCROSS MADE IN ENGLAND:

Teljesítmény növekedés.

Jobb üzemanyag-fogyasztás.

Maximális légáteresztés és motorvédelem.

Hatékonyabb légáteresztés 30-40%-kal több levegő, mint a papírszűrőknél.

Egyszerű beszerelés.

Belesimul a légszűrőházba.

Alacsonyabb karbantartási költségek.

Egyszerű tisztítás és beszerelés.

Környezetbarátabb (mosható és újrafelhasználható).

Hatalmas választék.

Nagy-Britanniában készült.

Azoknak a járművezetőknek, akik 30-40 %-kal nagyobb légáteresztésre*, mosható, halk szívóhangú légszűrőre vágynak, a Pipercross cserélhető szűrőbetét a tökéletes megoldás.

Az eredeti alkatrésznek kifejlesztett Pipercross csereszűrő a gyári légszűrőbetétet helyettesíti. Beszerelése igen egyszerű: csupán a régi szűrőt kell kicserélni a Pipercross légszűrőbetétre és máris szabadon lélegzik a motor.

 Pipercross szűrő alacsony  karbantartási igénye és hosszú élettartama  a speciális háromrétegű habnak köszönhető, amelyet minden Pipercross szűrőn használnak. A külső mag durva hab, amelyet a nagyobb részecskék felfogására terveztek, a középső mag közepes hab, amelyet a legtöbb részecskék felfogására terveztek, a belső mag pedig finom hab, amely felfogja a többi részecskét. A háromrétegű hab kialakítás  kivételes szintű motorvédelmet biztosít bármilyen körülmények között.

Az Egyesült Királyságban, a motorsportok otthonában működő Pipercross több mint 30 éves közúti és pályaversenyzési tapasztalattal rendelkezik a szűrés terén. Ezzel a tapasztalattal és tervezéssel csak a legmagasabb minőség érhető el, amely a nagyobb teljesítmény, nyomaték, üzemanyag-takarékosság és fojtószelep reakció révén száll át Önre. Miért elégedne meg a kisebb szűrőmárkákkal, amelyek csak közúti tapasztalattal rendelkeznek, ha a pályán is bizonyítható a minőség? 

Ajánlott tisztítás és olajozás 10000km, vagy 1 év.

A lent található listából tudja kiválasztani, hogy megfelel e az ön autójához.

Kérem az autó adatait pontosítani. Alvázszám sokat segít.

A TISZTITÓ SZETT KÜLÖN KAPHATÓ HOZZÁ. Termékeink között azt is megtalálja.

Külső hosszúság 340.0 mm
Külső szélesség 135.0 mm
Magasság 40.0 mm

Ezekkel a modellekkel kompatibilis:

OPEL ASCONA B (81_, 86_, 87_, 88_) 2.0 E 1979.08-1981.08
OPEL ASCONA B (81_, 86_, 87_, 88_) 2.4 400 1980.07-1981.08
OPEL KADETT C Kupé 2.0 E Rallye 1977.08-1979.07
OPEL KADETT C Kupé 2.0 GT/E 1977.08-1979.07
OPEL MANTA A (58_, 59_) 1.9 GT/E 1974.02-1975.08
OPEL MANTA B (58_, 59_) 1.9 E 1975.09-1977.08
OPEL MANTA B (58_, 59_) 2.0 E 1977.08-1988.08
OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 2.0 E 1977.08-1988.08
OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 2.4 400 1980.07-1984.08
OPEL REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 1.8 E 1985.05-1986.08
OPEL REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 2.0 E 1977.09-1984.10
OPEL REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 2.2 E 1984.11-1986.08
OPEL REKORD E Kombi (61_, 66_, 67_) 1.8 E 1985.05-1986.08
OPEL REKORD E Kombi (61_, 66_, 67_) 2.0 E 1977.09-1984.10
OPEL REKORD E Kombi (61_, 66_, 67_) 2.2 E 1984.11-1986.08
  • Tisztítási útmutató :
  • 1. A levegőszűrő tisztítószer használata
    • A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
      2. Öblítés
      Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
      Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
      3. Száradás
      Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
      Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
      4. Olajozás
      A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

Leírás és Paraméterek

PIPERCROSS MADE IN ENGLAND:

Teljesítmény növekedés.

Jobb üzemanyag-fogyasztás.

Maximális légáteresztés és motorvédelem.

Hatékonyabb légáteresztés 30-40%-kal több levegő, mint a papírszűrőknél.

Egyszerű beszerelés.

Belesimul a légszűrőházba.

Alacsonyabb karbantartási költségek.

Egyszerű tisztítás és beszerelés.

Környezetbarátabb (mosható és újrafelhasználható).

Hatalmas választék.

Nagy-Britanniában készült.

Azoknak a járművezetőknek, akik 30-40 %-kal nagyobb légáteresztésre*, mosható, halk szívóhangú légszűrőre vágynak, a Pipercross cserélhető szűrőbetét a tökéletes megoldás.

Az eredeti alkatrésznek kifejlesztett Pipercross csereszűrő a gyári légszűrőbetétet helyettesíti. Beszerelése igen egyszerű: csupán a régi szűrőt kell kicserélni a Pipercross légszűrőbetétre és máris szabadon lélegzik a motor.

 Pipercross szűrő alacsony  karbantartási igénye és hosszú élettartama  a speciális háromrétegű habnak köszönhető, amelyet minden Pipercross szűrőn használnak. A külső mag durva hab, amelyet a nagyobb részecskék felfogására terveztek, a középső mag közepes hab, amelyet a legtöbb részecskék felfogására terveztek, a belső mag pedig finom hab, amely felfogja a többi részecskét. A háromrétegű hab kialakítás  kivételes szintű motorvédelmet biztosít bármilyen körülmények között.

Az Egyesült Királyságban, a motorsportok otthonában működő Pipercross több mint 30 éves közúti és pályaversenyzési tapasztalattal rendelkezik a szűrés terén. Ezzel a tapasztalattal és tervezéssel csak a legmagasabb minőség érhető el, amely a nagyobb teljesítmény, nyomaték, üzemanyag-takarékosság és fojtószelep reakció révén száll át Önre. Miért elégedne meg a kisebb szűrőmárkákkal, amelyek csak közúti tapasztalattal rendelkeznek, ha a pályán is bizonyítható a minőség? 

Ajánlott tisztítás és olajozás 10000km, vagy 1 év.

A lent található listából tudja kiválasztani, hogy megfelel e az ön autójához.

Kérem az autó adatait pontosítani. Alvázszám sokat segít.

A TISZTITÓ SZETT KÜLÖN KAPHATÓ HOZZÁ. Termékeink között azt is megtalálja.

Külső hosszúság 340.0 mm
Külső szélesség 135.0 mm
Magasság 40.0 mm

Ezekkel a modellekkel kompatibilis:

OPEL ASCONA B (81_, 86_, 87_, 88_) 2.0 E 1979.08-1981.08
OPEL ASCONA B (81_, 86_, 87_, 88_) 2.4 400 1980.07-1981.08
OPEL KADETT C Kupé 2.0 E Rallye 1977.08-1979.07
OPEL KADETT C Kupé 2.0 GT/E 1977.08-1979.07
OPEL MANTA A (58_, 59_) 1.9 GT/E 1974.02-1975.08
OPEL MANTA B (58_, 59_) 1.9 E 1975.09-1977.08
OPEL MANTA B (58_, 59_) 2.0 E 1977.08-1988.08
OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 2.0 E 1977.08-1988.08
OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 2.4 400 1980.07-1984.08
OPEL REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 1.8 E 1985.05-1986.08
OPEL REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 2.0 E 1977.09-1984.10
OPEL REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 2.2 E 1984.11-1986.08
OPEL REKORD E Kombi (61_, 66_, 67_) 1.8 E 1985.05-1986.08
OPEL REKORD E Kombi (61_, 66_, 67_) 2.0 E 1977.09-1984.10
OPEL REKORD E Kombi (61_, 66_, 67_) 2.2 E 1984.11-1986.08
  • Tisztítási útmutató :
  • 1. A levegőszűrő tisztítószer használata
    • A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
      2. Öblítés
      Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
      Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
      3. Száradás
      Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
      Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
      4. Olajozás
      A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés