PIPERCROSS MADE IN ENGLAND:
Teljesítmény növekedés.
Jobb üzemanyag-fogyasztás.
Maximális légáteresztés és motorvédelem.
Hatékonyabb légáteresztés 30-40%-kal több levegő, mint a papírszűrőknél.
Egyszerű beszerelés.
Belesimul a légszűrőházba.
Alacsonyabb karbantartási költségek.
Egyszerű tisztítás és beszerelés.
Környezetbarátabb (mosható és újrafelhasználható).
Hatalmas választék.
Nagy-Britanniában készült.
Azoknak a járművezetőknek, akik 30-40 %-kal nagyobb légáteresztésre*, mosható, halk szívóhangú légszűrőre vágynak, a Pipercross cserélhető szűrőbetét a tökéletes megoldás.
Az eredeti alkatrésznek kifejlesztett Pipercross csereszűrő a gyári légszűrőbetétet helyettesíti. Beszerelése igen egyszerű: csupán a régi szűrőt kell kicserélni a Pipercross légszűrőbetétre és máris szabadon lélegzik a motor.
Pipercross szűrő alacsony karbantartási igénye és hosszú élettartama a speciális háromrétegű habnak köszönhető, amelyet minden Pipercross szűrőn használnak. A külső mag durva hab, amelyet a nagyobb részecskék felfogására terveztek, a középső mag közepes hab, amelyet a legtöbb részecskék felfogására terveztek, a belső mag pedig finom hab, amely felfogja a többi részecskét. A háromrétegű hab kialakítás kivételes szintű motorvédelmet biztosít bármilyen körülmények között.
Az Egyesült Királyságban, a motorsportok otthonában működő Pipercross több mint 30 éves közúti és pályaversenyzési tapasztalattal rendelkezik a szűrés terén. Ezzel a tapasztalattal és tervezéssel csak a legmagasabb minőség érhető el, amely a nagyobb teljesítmény, nyomaték, üzemanyag-takarékosság és fojtószelep reakció révén száll át Önre. Miért elégedne meg a kisebb szűrőmárkákkal, amelyek csak közúti tapasztalattal rendelkeznek, ha a pályán is bizonyítható a minőség?
Ajánlott tisztítás és olajozás 10000km, vagy 1 év.
A lent található listából tudja kiválasztani, hogy megfelel e az ön autójához.
Kérem az autó adatait pontosítani. Alvázszám sokat segít.
A TISZTITÓ SZETT KÜLÖN KAPHATÓ HOZZÁ. Termékeink között azt is megtalálja.
Ezekkel a modellekkel kompatibilis:
-
BMW
-
3
-
5
-
7
-
X3
-
X3 (E83)
Motor |
Motorkódok |
Gyártási év |
kW |
LE |
cm3 |
|
2.5 i
|
M54 B25 (256S5)
|
2004/03 - 2006/07
|
141
|
192
|
2494
|
változtat
|
3.0 i xDrive
|
M54 B30 (306S3)
|
2003/09 - 2006/07
|
170
|
231
|
2979
|
változtat
|
-
Z3
-
Z3 Coupe (E36)
Motor |
Motorkódok |
Gyártási év |
kW |
LE |
cm3 |
|
M
|
S50 B32 (326S3), S50 B32 (326S1)
|
1998/02 - 2001/06
|
236
|
321
|
3201
|
változtat
|
3.0 i
|
M54 B30 (306S3)
|
2000/06 - 2003/06
|
170
|
231
|
2979
|
változtat
|
M
|
S54 B32 (326S4)
|
2001/06 - 2003/06
|
239
|
325
|
3246
|
változtat
|
2.8 i
|
M52 B28 (286S1), M52 B28 (286S2)
|
1998/01 - 2000/05
|
142
|
193
|
2793
|
változtat
|
-
Z3 Roadster (E36)
Motor |
Motorkódok |
Gyártási év |
kW |
LE |
cm3 |
|
2.2 i
|
M54 B22 (226S1)
|
2000/08 - 2003/01
|
120
|
163
|
2171
|
változtat
|
M 3.2
|
S50 B32 (326S1)
|
1997/01 - 2000/06
|
236
|
321
|
3201
|
változtat
|
2.2 i
|
M54 B22 (226S1)
|
2000/10 - 2002/06
|
125
|
170
|
2171
|
változtat
|
2.8 i
|
M52 B28 (286S1), M52 B28 (286S2)
|
1996/11 - 2000/05
|
142
|
193
|
2793
|
változtat
|
2.0 i
|
M52 B20 (206S4)
|
1999/04 - 2003/01
|
110
|
150
|
1990
|
változtat
|
3.0 i
|
M54 B30 (306S3)
|
2000/06 - 2003/01
|
170
|
231
|
2979
|
változtat
|
M 3.2
|
S54 B32 (326S4)
|
2001/06 - 2003/01
|
239
|
325
|
3246
|
változtat
|
-
Z4
-
Z4 Coupe (E86)
Motor |
Motorkódok |
Gyártási év |
kW |
LE |
cm3 |
|
3.0 si
|
N52 B30 A, N52 B30 BF
|
2006/04 - 2008/08
|
195
|
265
|
2996
|
változtat
|
M
|
S54 B32 (326S4)
|
2006/04 - 2008/08
|
252
|
343
|
3246
|
változtat
|
-
Z4 Roadster (E85)
Motor |
Motorkódok |
Gyártási év |
kW |
LE |
cm3 |
|
2.5 si
|
N52 B25 A
|
2006/01 - 2008/08
|
160
|
218
|
2497
|
változtat
|
2.5 i
|
M54 B25 (256S5)
|
2002/12 - 2005/12
|
141
|
192
|
2494
|
változtat
|
3.0 si
|
N52 B30 BF, N52 B30 A
|
2006/01 - 2008/08
|
195
|
265
|
2996
|
változtat
|
2.5 i
|
N52 B25 A
|
2005/09 - 2009/02
|
130
|
177
|
2497
|
változtat
|
3.0 i
|
M54 B30 (306S3)
|
2002/12 - 2005/12
|
170
|
231
|
2979
|
változtat
|
2.2 i
|
M54 B22 (226S1)
|
2003/10 - 2005/10
|
125
|
170
|
2171
|
változtat
|
-
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
|