PIPERCROSS SPORT BETÉTSZŰRŐ FORD MONDEO I MONDEO II COUGAR
Átlagos értékelés: | Nem értékelt |
Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba. | |
Elérhetőség: | Raktáron |
|
Leírás
PIPERCROSS MADE IN ENGLAND:
Teljesítmény növekedés.
Jobb üzemanyag-fogyasztás.
Maximális légáteresztés és motorvédelem.
Hatékonyabb légáteresztés 30-40%-kal több levegő, mint a papírszűrőknél.
Egyszerű beszerelés.
Belesimul a légszűrőházba.
Alacsonyabb karbantartási költségek.
Egyszerű tisztítás és beszerelés.
Környezetbarátabb (mosható és újrafelhasználható).
Hatalmas választék.
Nagy-Britanniában készült.
Azoknak a járművezetőknek, akik 30-40 %-kal nagyobb légáteresztésre*, mosható, halk szívóhangú légszűrőre vágynak, a Pipercross cserélhető szűrőbetét a tökéletes megoldás.
Az eredeti alkatrésznek kifejlesztett Pipercross csereszűrő a gyári légszűrőbetétet helyettesíti. Beszerelése igen egyszerű: csupán a régi szűrőt kell kicserélni a Pipercross légszűrőbetétre és máris szabadon lélegzik a motor.
Pipercross szűrő alacsony karbantartási igénye és hosszú élettartama a speciális háromrétegű habnak köszönhető, amelyet minden Pipercross szűrőn használnak. A külső mag durva hab, amelyet a nagyobb részecskék felfogására terveztek, a középső mag közepes hab, amelyet a legtöbb részecskék felfogására terveztek, a belső mag pedig finom hab, amely felfogja a többi részecskét. A háromrétegű hab kialakítás kivételes szintű motorvédelmet biztosít bármilyen körülmények között.
Az Egyesült Királyságban, a motorsportok otthonában működő Pipercross több mint 30 éves közúti és pályaversenyzési tapasztalattal rendelkezik a szűrés terén. Ezzel a tapasztalattal és tervezéssel csak a legmagasabb minőség érhető el, amely a nagyobb teljesítmény, nyomaték, üzemanyag-takarékosság és fojtószelep reakció révén száll át Önre. Miért elégedne meg a kisebb szűrőmárkákkal, amelyek csak közúti tapasztalattal rendelkeznek, ha a pályán is bizonyítható a minőség?
Ajánlott tisztítás és olajozás 10000km, vagy 1 év.
A lent található listából tudja kiválasztani, hogy megfelel e az ön autójához.
Kérem az autó adatait pontosítani. Alvázszám sokat segít.
A TISZTITÓ SZETT KÜLÖN KAPHATÓ HOZZÁ. Termékeink között azt is megtalálja.
Ezekkel a modellekkel kompatibilis:
-
FORD
-
COUGAR
-
COUGAR (EC_)
Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3 2.0 16V EDBB, EDBA, EDBC, EDBD 1998/08 - 2001/12 96 131 1988 változtat
-
-
MONDEO
-
MONDEO I (GBP)
Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3 2.0 i 16V 4x4 NGA 1993/04 - 1996/08 100 136 1988 változtat 2.0 i 16V 4x4 NGA 1994/12 - 1996/08 97 132 1988 változtat 2.0 i 16V NGA 1993/02 - 1996/08 100 136 1988 változtat 1.8 i 16V RKB 1994/07 - 1996/08 82 112 1796 változtat 1.8 i 16V RKA 1993/02 - 1996/08 85 115 1796 változtat 1.6 i 16V L1J 1994/07 - 1996/08 65 88 1597 változtat 1.8 i 16V 4x4 RKA 1993/02 - 1996/08 85 115 1796 változtat 1.6 i 16V L1F 1993/02 - 1996/08 66 90 1597 változtat -
MONDEO I Saloon (GBP)
-
MONDEO I Turnier (BNP)
-
MONDEO II (BAP)
Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3 1.6 i L1J 1996/08 - 2000/09 66 90 1597 változtat 1.6 i 16V L1N, L1L, L1Q 1998/05 - 2000/09 70 95 1597 változtat 2.0 i NGD, NGB, NGC, NGA 1996/08 - 2000/09 96 131 1988 változtat 1.8 i RKJ, RKH, RKF, RKB, RKK 1996/08 - 2000/09 85 115 1796 változtat -
MONDEO II Saloon (BFP)
-
MONDEO II Turnier (BNP)
-
-
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
-
Leírás és Paraméterek
PIPERCROSS MADE IN ENGLAND:
Teljesítmény növekedés.
Jobb üzemanyag-fogyasztás.
Maximális légáteresztés és motorvédelem.
Hatékonyabb légáteresztés 30-40%-kal több levegő, mint a papírszűrőknél.
Egyszerű beszerelés.
Belesimul a légszűrőházba.
Alacsonyabb karbantartási költségek.
Egyszerű tisztítás és beszerelés.
Környezetbarátabb (mosható és újrafelhasználható).
Hatalmas választék.
Nagy-Britanniában készült.
Azoknak a járművezetőknek, akik 30-40 %-kal nagyobb légáteresztésre*, mosható, halk szívóhangú légszűrőre vágynak, a Pipercross cserélhető szűrőbetét a tökéletes megoldás.
Az eredeti alkatrésznek kifejlesztett Pipercross csereszűrő a gyári légszűrőbetétet helyettesíti. Beszerelése igen egyszerű: csupán a régi szűrőt kell kicserélni a Pipercross légszűrőbetétre és máris szabadon lélegzik a motor.
Pipercross szűrő alacsony karbantartási igénye és hosszú élettartama a speciális háromrétegű habnak köszönhető, amelyet minden Pipercross szűrőn használnak. A külső mag durva hab, amelyet a nagyobb részecskék felfogására terveztek, a középső mag közepes hab, amelyet a legtöbb részecskék felfogására terveztek, a belső mag pedig finom hab, amely felfogja a többi részecskét. A háromrétegű hab kialakítás kivételes szintű motorvédelmet biztosít bármilyen körülmények között.
Az Egyesült Királyságban, a motorsportok otthonában működő Pipercross több mint 30 éves közúti és pályaversenyzési tapasztalattal rendelkezik a szűrés terén. Ezzel a tapasztalattal és tervezéssel csak a legmagasabb minőség érhető el, amely a nagyobb teljesítmény, nyomaték, üzemanyag-takarékosság és fojtószelep reakció révén száll át Önre. Miért elégedne meg a kisebb szűrőmárkákkal, amelyek csak közúti tapasztalattal rendelkeznek, ha a pályán is bizonyítható a minőség?
Ajánlott tisztítás és olajozás 10000km, vagy 1 év.
A lent található listából tudja kiválasztani, hogy megfelel e az ön autójához.
Kérem az autó adatait pontosítani. Alvázszám sokat segít.
A TISZTITÓ SZETT KÜLÖN KAPHATÓ HOZZÁ. Termékeink között azt is megtalálja.
Ezekkel a modellekkel kompatibilis:
-
FORD
-
COUGAR
-
COUGAR (EC_)
Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3 2.0 16V EDBB, EDBA, EDBC, EDBD 1998/08 - 2001/12 96 131 1988 változtat
-
-
MONDEO
-
MONDEO I (GBP)
Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3 2.0 i 16V 4x4 NGA 1993/04 - 1996/08 100 136 1988 változtat 2.0 i 16V 4x4 NGA 1994/12 - 1996/08 97 132 1988 változtat 2.0 i 16V NGA 1993/02 - 1996/08 100 136 1988 változtat 1.8 i 16V RKB 1994/07 - 1996/08 82 112 1796 változtat 1.8 i 16V RKA 1993/02 - 1996/08 85 115 1796 változtat 1.6 i 16V L1J 1994/07 - 1996/08 65 88 1597 változtat 1.8 i 16V 4x4 RKA 1993/02 - 1996/08 85 115 1796 változtat 1.6 i 16V L1F 1993/02 - 1996/08 66 90 1597 változtat -
MONDEO I Saloon (GBP)
-
MONDEO I Turnier (BNP)
-
MONDEO II (BAP)
Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3 1.6 i L1J 1996/08 - 2000/09 66 90 1597 változtat 1.6 i 16V L1N, L1L, L1Q 1998/05 - 2000/09 70 95 1597 változtat 2.0 i NGD, NGB, NGC, NGA 1996/08 - 2000/09 96 131 1988 változtat 1.8 i RKJ, RKH, RKF, RKB, RKK 1996/08 - 2000/09 85 115 1796 változtat -
MONDEO II Saloon (BFP)
-
MONDEO II Turnier (BNP)
-
-
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
-