Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

PIPERCROSS SPORT BETÉTSZŰRŐ FIAT CROMA LANCIA KAPPA LANCIA THEMA

Ár:
15.900 Ft
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.
Elérhetőség: Raktáron
Menny.:db

Leírás

PIPERCROSS MADE IN ENGLAND:

Teljesítmény növekedés.

Jobb üzemanyag-fogyasztás.

Maximális légáteresztés és motorvédelem.

Hatékonyabb légáteresztés 30-40%-kal több levegő, mint a papírszűrőknél.

Egyszerű beszerelés.

Belesimul a légszűrőházba.

Alacsonyabb karbantartási költségek.

Egyszerű tisztítás és beszerelés.

Környezetbarátabb (mosható és újrafelhasználható).

Hatalmas választék.

Nagy-Britanniában készült.

Azoknak a járművezetőknek, akik 30-40 %-kal nagyobb légáteresztésre*, mosható, halk szívóhangú légszűrőre vágynak, a Pipercross cserélhető szűrőbetét a tökéletes megoldás.

Az eredeti alkatrésznek kifejlesztett Pipercross csereszűrő a gyári légszűrőbetétet helyettesíti. Beszerelése igen egyszerű: csupán a régi szűrőt kell kicserélni a Pipercross légszűrőbetétre és máris szabadon lélegzik a motor.

 Pipercross szűrő alacsony  karbantartási igénye és hosszú élettartama  a speciális háromrétegű habnak köszönhető, amelyet minden Pipercross szűrőn használnak. A külső mag durva hab, amelyet a nagyobb részecskék felfogására terveztek, a középső mag közepes hab, amelyet a legtöbb részecskék felfogására terveztek, a belső mag pedig finom hab, amely felfogja a többi részecskét. A háromrétegű hab kialakítás  kivételes szintű motorvédelmet biztosít bármilyen körülmények között.

Az Egyesült Királyságban, a motorsportok otthonában működő Pipercross több mint 30 éves közúti és pályaversenyzési tapasztalattal rendelkezik a szűrés terén. Ezzel a tapasztalattal és tervezéssel csak a legmagasabb minőség érhető el, amely a nagyobb teljesítmény, nyomaték, üzemanyag-takarékosság és fojtószelep reakció révén száll át Önre. Miért elégedne meg a kisebb szűrőmárkákkal, amelyek csak közúti tapasztalattal rendelkeznek, ha a pályán is bizonyítható a minőség? 

Ajánlott tisztítás és olajozás 10000km, vagy 1 év.

A lent található listából tudja kiválasztani, hogy megfelel e az ön autójához.

Kérem az autó adatait pontosítani. Alvázszám sokat segít.

A TISZTITÓ SZETT KÜLÖN KAPHATÓ HOZZÁ. Termékeink között azt is megtalálja

Külső hosszúság 300.0 mm
Külső szélesség 198.0 mm
Magasság 29.0 mm

Ezekkel a modellekkel kompatibilis:

  • FIAT

    • CROMA

      • CROMA (154_)

        Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3  
        2000 16V 154 E1.000 1992/08 - 1996/08 101 137 1995 változtat
        2000 i.e. Turbo (154.AM, 154.LM) 834 C.146, 154 C4.046 1987/06 - 1996/08 110 150 1995 változtat
        2000 i.e. Turbo 834 C.146 1986/11 - 1988/11 111 151 1995 változtat
        2000 i.e. (154.AD) 154 C3.000, 834 B.000 1987/03 - 1992/09 88 120 1995 változtat
        2500 TD (154.LL, 154.PL) 8144.97, 8144.97.2400, 8144.97 Y 1989/05 - 1996/08 85 115 2500 változtat
        2000 i.e. (154.AM) 834 B.048 1986/03 - 1990/09 83 113 1995 változtat
        2500 TDE 8144.97 S 1991/12 - 1996/08 77 105 2500 változtat
        2500 TD (154.AE) 8144.91.2000 1985/12 - 1989/08 74 101 2445 változtat
        2000 i.e. Turbo (154.AM) 154 A2.000 1985/12 - 1990/06 114 155 1995 változtat
        2000 i.e. (154.AM, 154.LM) 154 C3.046, 834 B.146 1987/10 - 1996/08 85 116 1995 változtat
  • LANCIA

    • KAPPA

      • KAPPA (838_)

        Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3  
        2.0 16V Turbo (838AB1AA) 838 A4.000 1995/02 - 2001/10 151 205 1995 változtat
      • KAPPA Coupe (838_)

      • KAPPA SW (838_)

    • THEMA

      • THEMA (834_)

        Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3  
        2000 i.e. (834BV) 834 B.146 1987/09 - 1992/05 85 115 1995 változtat
        2000 i.e (834AB) 834 B1.000 1988/09 - 1992/05 86 117 1995 változtat
        2500 Turbo D (834D) 8144.91 1984/11 - 1988/09 74 101 2445 változtat
        2850 V6 i.e. (834AD, 834CD, 834BD) 834 E.146 1988/06 - 1992/05 108 147 2849 változtat
        2000 i.e. (834AB) 834 B.048 1986/03 - 1988/09 83 113 1995 változtat
        2000 16V Turbo (834GC, 834FC) 834 F2.000 1992/10 - 1994/07 148 201 1995 változtat
        2000 i.e. 16V Turbo (834AL) 834 C1.246 1989/04 - 1992/05 130 177 1995 változtat
        2000 16V (834FA) 834 F1.000 1992/08 - 1993/12 112 152 1995 változtat
        2850 V6 i.e. (834F) 834 E.146, 834 E.000 1984/11 - 1988/09 110 150 2849 változtat
        2000 16V Turbo (834AC) 834 C1.000 1988/12 - 1990/06 133 181 1995 változtat
        2000 i.e. (834B) 834 B.000 1984/11 - 1988/09 88 120 1995 változtat
        2000 i.e. 16V (834AI) 834 B2.246 1989/02 - 1992/05 104 141 1995 változtat
        2500 Turbo DS (834AM) 8144. 97S 1988/05 - 1992/07 77 105 2500 változtat
        2500 Turbo DS (834AE) 8144.97 1988/06 - 1992/05 85 115 2499 változtat
        2500 Turbo DS (834FE, 834LE) 8144.97 Y 1992/05 - 1994/07 85 116 2500 változtat
        2000 i.e.Turbo (834CV) 834 C.146 1986/07 - 1990/05 110 150 1995 változtat
        2000 i.e. 16V (834AA) 834 B2.000 1988/05 - 1992/08 108 147 1995 változtat
        2000 i.e. Turbo (834C) 834 C.000 1984/11 - 1989/12 122 166 1995 változtat
      • THEMA SW (834_)

    • Tisztítási útmutató :
      1. A levegőszűrő tisztítószer használata
      A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
      2. Öblítés
      Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
      Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
      3. Száradás
      Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
      Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
      4. Olajozás
      A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

Leírás és Paraméterek

PIPERCROSS MADE IN ENGLAND:

Teljesítmény növekedés.

Jobb üzemanyag-fogyasztás.

Maximális légáteresztés és motorvédelem.

Hatékonyabb légáteresztés 30-40%-kal több levegő, mint a papírszűrőknél.

Egyszerű beszerelés.

Belesimul a légszűrőházba.

Alacsonyabb karbantartási költségek.

Egyszerű tisztítás és beszerelés.

Környezetbarátabb (mosható és újrafelhasználható).

Hatalmas választék.

Nagy-Britanniában készült.

Azoknak a járművezetőknek, akik 30-40 %-kal nagyobb légáteresztésre*, mosható, halk szívóhangú légszűrőre vágynak, a Pipercross cserélhető szűrőbetét a tökéletes megoldás.

Az eredeti alkatrésznek kifejlesztett Pipercross csereszűrő a gyári légszűrőbetétet helyettesíti. Beszerelése igen egyszerű: csupán a régi szűrőt kell kicserélni a Pipercross légszűrőbetétre és máris szabadon lélegzik a motor.

 Pipercross szűrő alacsony  karbantartási igénye és hosszú élettartama  a speciális háromrétegű habnak köszönhető, amelyet minden Pipercross szűrőn használnak. A külső mag durva hab, amelyet a nagyobb részecskék felfogására terveztek, a középső mag közepes hab, amelyet a legtöbb részecskék felfogására terveztek, a belső mag pedig finom hab, amely felfogja a többi részecskét. A háromrétegű hab kialakítás  kivételes szintű motorvédelmet biztosít bármilyen körülmények között.

Az Egyesült Királyságban, a motorsportok otthonában működő Pipercross több mint 30 éves közúti és pályaversenyzési tapasztalattal rendelkezik a szűrés terén. Ezzel a tapasztalattal és tervezéssel csak a legmagasabb minőség érhető el, amely a nagyobb teljesítmény, nyomaték, üzemanyag-takarékosság és fojtószelep reakció révén száll át Önre. Miért elégedne meg a kisebb szűrőmárkákkal, amelyek csak közúti tapasztalattal rendelkeznek, ha a pályán is bizonyítható a minőség? 

Ajánlott tisztítás és olajozás 10000km, vagy 1 év.

A lent található listából tudja kiválasztani, hogy megfelel e az ön autójához.

Kérem az autó adatait pontosítani. Alvázszám sokat segít.

A TISZTITÓ SZETT KÜLÖN KAPHATÓ HOZZÁ. Termékeink között azt is megtalálja

Külső hosszúság 300.0 mm
Külső szélesség 198.0 mm
Magasság 29.0 mm

Ezekkel a modellekkel kompatibilis:

  • FIAT

    • CROMA

      • CROMA (154_)

        Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3  
        2000 16V 154 E1.000 1992/08 - 1996/08 101 137 1995 változtat
        2000 i.e. Turbo (154.AM, 154.LM) 834 C.146, 154 C4.046 1987/06 - 1996/08 110 150 1995 változtat
        2000 i.e. Turbo 834 C.146 1986/11 - 1988/11 111 151 1995 változtat
        2000 i.e. (154.AD) 154 C3.000, 834 B.000 1987/03 - 1992/09 88 120 1995 változtat
        2500 TD (154.LL, 154.PL) 8144.97, 8144.97.2400, 8144.97 Y 1989/05 - 1996/08 85 115 2500 változtat
        2000 i.e. (154.AM) 834 B.048 1986/03 - 1990/09 83 113 1995 változtat
        2500 TDE 8144.97 S 1991/12 - 1996/08 77 105 2500 változtat
        2500 TD (154.AE) 8144.91.2000 1985/12 - 1989/08 74 101 2445 változtat
        2000 i.e. Turbo (154.AM) 154 A2.000 1985/12 - 1990/06 114 155 1995 változtat
        2000 i.e. (154.AM, 154.LM) 154 C3.046, 834 B.146 1987/10 - 1996/08 85 116 1995 változtat
  • LANCIA

    • KAPPA

      • KAPPA (838_)

        Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3  
        2.0 16V Turbo (838AB1AA) 838 A4.000 1995/02 - 2001/10 151 205 1995 változtat
      • KAPPA Coupe (838_)

      • KAPPA SW (838_)

    • THEMA

      • THEMA (834_)

        Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3  
        2000 i.e. (834BV) 834 B.146 1987/09 - 1992/05 85 115 1995 változtat
        2000 i.e (834AB) 834 B1.000 1988/09 - 1992/05 86 117 1995 változtat
        2500 Turbo D (834D) 8144.91 1984/11 - 1988/09 74 101 2445 változtat
        2850 V6 i.e. (834AD, 834CD, 834BD) 834 E.146 1988/06 - 1992/05 108 147 2849 változtat
        2000 i.e. (834AB) 834 B.048 1986/03 - 1988/09 83 113 1995 változtat
        2000 16V Turbo (834GC, 834FC) 834 F2.000 1992/10 - 1994/07 148 201 1995 változtat
        2000 i.e. 16V Turbo (834AL) 834 C1.246 1989/04 - 1992/05 130 177 1995 változtat
        2000 16V (834FA) 834 F1.000 1992/08 - 1993/12 112 152 1995 változtat
        2850 V6 i.e. (834F) 834 E.146, 834 E.000 1984/11 - 1988/09 110 150 2849 változtat
        2000 16V Turbo (834AC) 834 C1.000 1988/12 - 1990/06 133 181 1995 változtat
        2000 i.e. (834B) 834 B.000 1984/11 - 1988/09 88 120 1995 változtat
        2000 i.e. 16V (834AI) 834 B2.246 1989/02 - 1992/05 104 141 1995 változtat
        2500 Turbo DS (834AM) 8144. 97S 1988/05 - 1992/07 77 105 2500 változtat
        2500 Turbo DS (834AE) 8144.97 1988/06 - 1992/05 85 115 2499 változtat
        2500 Turbo DS (834FE, 834LE) 8144.97 Y 1992/05 - 1994/07 85 116 2500 változtat
        2000 i.e.Turbo (834CV) 834 C.146 1986/07 - 1990/05 110 150 1995 változtat
        2000 i.e. 16V (834AA) 834 B2.000 1988/05 - 1992/08 108 147 1995 változtat
        2000 i.e. Turbo (834C) 834 C.000 1984/11 - 1989/12 122 166 1995 változtat
      • THEMA SW (834_)

    • Tisztítási útmutató :
      1. A levegőszűrő tisztítószer használata
      A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
      2. Öblítés
      Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
      Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
      3. Száradás
      Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
      Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
      4. Olajozás
      A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés