Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

PIPERCROSS SPORT BETÉTSZŰRŐ MERCEDES E-CLASS W210 S210

Ár:
15.900 Ft
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.
Elérhetőség: Raktáron
Menny.:db

Leírás

PIPERCROSS MADE IN ENGLAND:

Teljesítmény növekedés.

Jobb üzemanyag-fogyasztás.

Maximális légáteresztés és motorvédelem.

Hatékonyabb légáteresztés 30-40%-kal több levegő, mint a papírszűrőknél.

Egyszerű beszerelés.

Belesimul a légszűrőházba.

Alacsonyabb karbantartási költségek.

Egyszerű tisztítás és beszerelés.

Környezetbarátabb (mosható és újrafelhasználható).

Hatalmas választék.

Nagy-Britanniában készült.

Azoknak a járművezetőknek, akik 30-40 %-kal nagyobb légáteresztésre*, mosható, halk szívóhangú légszűrőre vágynak, a Pipercross cserélhető szűrőbetét a tökéletes megoldás.

Az eredeti alkatrésznek kifejlesztett Pipercross csereszűrő a gyári légszűrőbetétet helyettesíti. Beszerelése igen egyszerű: csupán a régi szűrőt kell kicserélni a Pipercross légszűrőbetétre és máris szabadon lélegzik a motor.

 Pipercross szűrő alacsony  karbantartási igénye és hosszú élettartama  a speciális háromrétegű habnak köszönhető, amelyet minden Pipercross szűrőn használnak. A külső mag durva hab, amelyet a nagyobb részecskék felfogására terveztek, a középső mag közepes hab, amelyet a legtöbb részecskék felfogására terveztek, a belső mag pedig finom hab, amely felfogja a többi részecskét. A háromrétegű hab kialakítás  kivételes szintű motorvédelmet biztosít bármilyen körülmények között.

Az Egyesült Királyságban, a motorsportok otthonában működő Pipercross több mint 30 éves közúti és pályaversenyzési tapasztalattal rendelkezik a szűrés terén. Ezzel a tapasztalattal és tervezéssel csak a legmagasabb minőség érhető el, amely a nagyobb teljesítmény, nyomaték, üzemanyag-takarékosság és fojtószelep reakció révén száll át Önre. Miért elégedne meg a kisebb szűrőmárkákkal, amelyek csak közúti tapasztalattal rendelkeznek, ha a pályán is bizonyítható a minőség? 

Ajánlott tisztítás és olajozás 10000km, vagy 1 év.

A lent található listából tudja kiválasztani, hogy megfelel e az ön autójához.

Kérem az autó adatait pontosítani. Alvázszám sokat segít.

A TISZTITÓ SZETT KÜLÖN KAPHATÓ HOZZÁ. Termékeink között azt is megtalálja.

Ezekkel a modellekkel kompatibilis:

      • MERCEDES-BENZ

    • E-CLASS

      • E-CLASS (W210)

        Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3  
        E 200 Kompressor (210.045) M 111.947 1997/06 - 2002/03 137 186 1998 változtat
        E 250 Turbo-D (210.015) OM 605.962 1997/06 - 1999/07 110 150 2497 változtat
        E 280 (210.063) M 112.921 1996/12 - 2002/03 150 204 2799 változtat
        E 200 CDI (210.007) OM 611.961 1998/06 - 2002/03 75 102 2151 változtat
        E 290 Turbo-D (210.017) OM 602.982 1996/03 - 1999/07 95 129 2874 változtat
        E 430 4-matic (210.083) M 113.940 1999/05 - 2002/03 205 279 4266 változtat
        E 280 (210.053) M 104.945 1996/01 - 1997/06 142 193 2799 változtat
        E 230 (210.037) M 111.970 1995/06 - 1997/06 110 150 2295 változtat
        E 430 (210.070) M 113.940 1997/06 - 2002/03 205 279 4266 változtat
        E 240 (210.061) M 112.911 1997/06 - 2000/08 125 170 2398 változtat
        E 220 D OM 604.912 1996/05 - 2002/03 55 75 2155 változtat
        E 280 4-matic (210.081) M 112.921 1996/12 - 2002/03 150 204 2799 változtat
        E 300 Turbo-D (210.025) OM 606.962 1996/12 - 1999/07 130 177 2996 változtat
        E 300 D (210.020) OM 606.912 1995/06 - 1997/06 100 136 2996 változtat
        E 420 (210.072) M 119.985 1996/01 - 1997/06 205 279 4196 változtat
        E 220 CDI (210.006) OM 611.961 1999/07 - 2002/03 105 143 2148 változtat
        E 220 CDI (210.006) OM 611.961 1998/06 - 1999/07 92 125 2151 változtat
        E 200 (210.035) M 111.942 1995/06 - 2000/08 100 136 1998 változtat
        E 200 D (210.003) OM 604.917 1996/01 - 2002/03 65 88 1997 változtat
        E 320 (210.065) M 112.941 1997/06 - 2002/03 165 224 3199 változtat
        E 320 (210.055) M 104.995 1995/06 - 1997/06 162 220 3199 változtat
        E 250 D (210.010) OM 605.912 1995/06 - 1999/07 83 113 2497 változtat
        E 320 4-matic (210.082) M 112.941 1997/06 - 2002/03 165 224 3199 változtat
        E 220 D (210.004) OM 604.912 1995/06 - 1999/07 70 95 2155 változtat
      • E-CLASS Platform/Chassis (VF210)

        Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3  
        E 290 TD (210.617) OM 602.982 1996/07 - 1999/07 95 129 2874 változtat
        E 280 (210.663) M 112.921 1999/07 - 2002/11 150 204 2799 változtat
      • E-CLASS T-Model (S210)

        Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3  
        E 290 T Turbo-D (210.217) OM 602.982 1996/06 - 1999/07 95 129 2874 változtat
        E 220 T CDI (210.206) OM 611.961 1999/05 - 2003/03 100 136 2148 változtat
        E 200 T (210.235) M 111.942 1996/06 - 2000/08 100 136 1998 változtat
        E 320 T (210.265) M 112.941 1996/12 - 2003/03 165 224 3199 változtat
        E 240 T (210.261) M 112.911 1997/06 - 2003/03 125 170 2398 változtat
        E 280 T (210.263) M 112.921 1996/12 - 2003/03 150 204 2799 változtat
        E 250 T D (210.210) OM 605.912 1996/06 - 1999/07 83 113 2497 változtat
        E 280 T 4-matic (210.281) M 112.921 1996/12 - 2003/03 150 204 2799 változtat
        E 230 T (210.237) M 111.970 1996/06 - 1997/06 110 150 2295 változtat
        E 430 T 4-matic (210.283) M 113.940 1999/05 - 2003/03 205 279 4266 változtat
        E 420 T (210.272) M 119.985 1996/06 - 1997/06 205 279 4196 változtat
        E 220 T CDI (210.206) OM 611.961 1999/07 - 2003/03 105 143 2148 változtat
        E 250 T Turbo-D (210.215) OM 605.962 1997/06 - 1999/07 110 150 2497 változtat
        E 220 T CDI (210.206) OM 611.961 1998/06 - 1999/07 92 125 2151 változtat
        E 200 T Kompressor (210.245) M 111.947 1997/06 - 2003/03 137 186 1998 változtat
        E 300 T Turbo-D (210.225) OM 606.962 1996/12 - 1999/07 130 177 2996 változtat
        E 430 T (210.270) M 113.940 1997/06 - 2003/03 205 279 4266 változtat
        E 320 T 4-matic (210.282) M 112.941 1996/12 - 2003/03 165 224 3199 változtat
    • Tisztítási útmutató :
      1. A levegőszűrő tisztítószer használata
      A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
      2. Öblítés
      Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
      Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
      3. Száradás
      Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
      Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
      4. Olajozás
      A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

Leírás és Paraméterek

PIPERCROSS MADE IN ENGLAND:

Teljesítmény növekedés.

Jobb üzemanyag-fogyasztás.

Maximális légáteresztés és motorvédelem.

Hatékonyabb légáteresztés 30-40%-kal több levegő, mint a papírszűrőknél.

Egyszerű beszerelés.

Belesimul a légszűrőházba.

Alacsonyabb karbantartási költségek.

Egyszerű tisztítás és beszerelés.

Környezetbarátabb (mosható és újrafelhasználható).

Hatalmas választék.

Nagy-Britanniában készült.

Azoknak a járművezetőknek, akik 30-40 %-kal nagyobb légáteresztésre*, mosható, halk szívóhangú légszűrőre vágynak, a Pipercross cserélhető szűrőbetét a tökéletes megoldás.

Az eredeti alkatrésznek kifejlesztett Pipercross csereszűrő a gyári légszűrőbetétet helyettesíti. Beszerelése igen egyszerű: csupán a régi szűrőt kell kicserélni a Pipercross légszűrőbetétre és máris szabadon lélegzik a motor.

 Pipercross szűrő alacsony  karbantartási igénye és hosszú élettartama  a speciális háromrétegű habnak köszönhető, amelyet minden Pipercross szűrőn használnak. A külső mag durva hab, amelyet a nagyobb részecskék felfogására terveztek, a középső mag közepes hab, amelyet a legtöbb részecskék felfogására terveztek, a belső mag pedig finom hab, amely felfogja a többi részecskét. A háromrétegű hab kialakítás  kivételes szintű motorvédelmet biztosít bármilyen körülmények között.

Az Egyesült Királyságban, a motorsportok otthonában működő Pipercross több mint 30 éves közúti és pályaversenyzési tapasztalattal rendelkezik a szűrés terén. Ezzel a tapasztalattal és tervezéssel csak a legmagasabb minőség érhető el, amely a nagyobb teljesítmény, nyomaték, üzemanyag-takarékosság és fojtószelep reakció révén száll át Önre. Miért elégedne meg a kisebb szűrőmárkákkal, amelyek csak közúti tapasztalattal rendelkeznek, ha a pályán is bizonyítható a minőség? 

Ajánlott tisztítás és olajozás 10000km, vagy 1 év.

A lent található listából tudja kiválasztani, hogy megfelel e az ön autójához.

Kérem az autó adatait pontosítani. Alvázszám sokat segít.

A TISZTITÓ SZETT KÜLÖN KAPHATÓ HOZZÁ. Termékeink között azt is megtalálja.

Ezekkel a modellekkel kompatibilis:

      • MERCEDES-BENZ

    • E-CLASS

      • E-CLASS (W210)

        Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3  
        E 200 Kompressor (210.045) M 111.947 1997/06 - 2002/03 137 186 1998 változtat
        E 250 Turbo-D (210.015) OM 605.962 1997/06 - 1999/07 110 150 2497 változtat
        E 280 (210.063) M 112.921 1996/12 - 2002/03 150 204 2799 változtat
        E 200 CDI (210.007) OM 611.961 1998/06 - 2002/03 75 102 2151 változtat
        E 290 Turbo-D (210.017) OM 602.982 1996/03 - 1999/07 95 129 2874 változtat
        E 430 4-matic (210.083) M 113.940 1999/05 - 2002/03 205 279 4266 változtat
        E 280 (210.053) M 104.945 1996/01 - 1997/06 142 193 2799 változtat
        E 230 (210.037) M 111.970 1995/06 - 1997/06 110 150 2295 változtat
        E 430 (210.070) M 113.940 1997/06 - 2002/03 205 279 4266 változtat
        E 240 (210.061) M 112.911 1997/06 - 2000/08 125 170 2398 változtat
        E 220 D OM 604.912 1996/05 - 2002/03 55 75 2155 változtat
        E 280 4-matic (210.081) M 112.921 1996/12 - 2002/03 150 204 2799 változtat
        E 300 Turbo-D (210.025) OM 606.962 1996/12 - 1999/07 130 177 2996 változtat
        E 300 D (210.020) OM 606.912 1995/06 - 1997/06 100 136 2996 változtat
        E 420 (210.072) M 119.985 1996/01 - 1997/06 205 279 4196 változtat
        E 220 CDI (210.006) OM 611.961 1999/07 - 2002/03 105 143 2148 változtat
        E 220 CDI (210.006) OM 611.961 1998/06 - 1999/07 92 125 2151 változtat
        E 200 (210.035) M 111.942 1995/06 - 2000/08 100 136 1998 változtat
        E 200 D (210.003) OM 604.917 1996/01 - 2002/03 65 88 1997 változtat
        E 320 (210.065) M 112.941 1997/06 - 2002/03 165 224 3199 változtat
        E 320 (210.055) M 104.995 1995/06 - 1997/06 162 220 3199 változtat
        E 250 D (210.010) OM 605.912 1995/06 - 1999/07 83 113 2497 változtat
        E 320 4-matic (210.082) M 112.941 1997/06 - 2002/03 165 224 3199 változtat
        E 220 D (210.004) OM 604.912 1995/06 - 1999/07 70 95 2155 változtat
      • E-CLASS Platform/Chassis (VF210)

        Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3  
        E 290 TD (210.617) OM 602.982 1996/07 - 1999/07 95 129 2874 változtat
        E 280 (210.663) M 112.921 1999/07 - 2002/11 150 204 2799 változtat
      • E-CLASS T-Model (S210)

        Motor Motorkódok Gyártási év kW LE cm3  
        E 290 T Turbo-D (210.217) OM 602.982 1996/06 - 1999/07 95 129 2874 változtat
        E 220 T CDI (210.206) OM 611.961 1999/05 - 2003/03 100 136 2148 változtat
        E 200 T (210.235) M 111.942 1996/06 - 2000/08 100 136 1998 változtat
        E 320 T (210.265) M 112.941 1996/12 - 2003/03 165 224 3199 változtat
        E 240 T (210.261) M 112.911 1997/06 - 2003/03 125 170 2398 változtat
        E 280 T (210.263) M 112.921 1996/12 - 2003/03 150 204 2799 változtat
        E 250 T D (210.210) OM 605.912 1996/06 - 1999/07 83 113 2497 változtat
        E 280 T 4-matic (210.281) M 112.921 1996/12 - 2003/03 150 204 2799 változtat
        E 230 T (210.237) M 111.970 1996/06 - 1997/06 110 150 2295 változtat
        E 430 T 4-matic (210.283) M 113.940 1999/05 - 2003/03 205 279 4266 változtat
        E 420 T (210.272) M 119.985 1996/06 - 1997/06 205 279 4196 változtat
        E 220 T CDI (210.206) OM 611.961 1999/07 - 2003/03 105 143 2148 változtat
        E 250 T Turbo-D (210.215) OM 605.962 1997/06 - 1999/07 110 150 2497 változtat
        E 220 T CDI (210.206) OM 611.961 1998/06 - 1999/07 92 125 2151 változtat
        E 200 T Kompressor (210.245) M 111.947 1997/06 - 2003/03 137 186 1998 változtat
        E 300 T Turbo-D (210.225) OM 606.962 1996/12 - 1999/07 130 177 2996 változtat
        E 430 T (210.270) M 113.940 1997/06 - 2003/03 205 279 4266 változtat
        E 320 T 4-matic (210.282) M 112.941 1996/12 - 2003/03 165 224 3199 változtat
    • Tisztítási útmutató :
      1. A levegőszűrő tisztítószer használata
      A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
      2. Öblítés
      Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
      Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
      3. Száradás
      Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
      Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
      4. Olajozás
      A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés